WorkPoint introducer nye funktioner til Microsoft Teams, Power Automate & PowerApp

 

Offentliggørelse af WorkPoint 365 Version 3.6.1

Microsoft Teams Integration, Digital signatur,  Konvertering af dokument format, WorkPoint Foundation, WorkPoint Discover og udvidet integration til Power Automate. 

Vi er glade for at meddele, at den nye version af WorkPoint 365 er blevet lanceret denne uge og nu er tilgængelig til din WorkPoint løsning! WorkPoint 365 Version 3.6.1 er fyldt med nye funktioner og funktioner til bedre styring af dine organisations dokumenter og en række udvidelser til WorkPoints Action Management platform.

 

Nye funktioner i Teams integrationen for bedre governance

I foråret 2019 introducerede WorkPoint en integration til Microsoft Teams, og med den løbende udvikling af Microsofts samarbejdsplatform har WorkPoint udviklet et sæt nye funktioner. Der giver kunderne mulighed for at sikre styring og struktur, når de ruller Teams ud i deres organisation, uden at gå på kompromis med platformens dynamiske og smidige karakter.

Få dine WorkPoint webparts indlejret direkte i teams

For at skabe en tættere integration mellem WorkPoint og Teams kan WorkPoint webparts nu installeres som individuelle faner i teams og kanaler. Hent en liste med åbne sager eller aktive projekter med direkte links til din WorkPoint-løsning med listen webpart, eller integrer WorkPoint Search webpart til at gennemse dine aktive kunder – webparts kan konfigureres til dine forretningsbehov, ligesom de kan i WorkPoint.

Bemærk, at WorkPoint webparts frigives til Teams i betaversion. Hvis du har feedback om brugen af ​​webparts i Teams, vil vi meget gerne høre fra dig: support@workpoint.dk

Angiv en skabelon til dine organisations’ Teams platform

Fremover er kunderne nu i stand til at definere tilpassede skabeloner (master teams) til Teams til hvert af deres WorkPoint-forretningsmoduler. Master teams definerer, hvordan de tilsvarende teams, kanaler og faner skal struktureres. Dette sikrer en ensartet opsætning, styring og datastruktur på tværs af alle relaterede teams. Da master teams er defineret pr. forretningsmodul, kan organisationer definere forskellige master teams afhængigt af afdeling eller arbejdsområde.

Integrationen til Teams sammen med de nye funktioner er inkluderet i basisprisen for WorkPoint 365 Business og Enterprise. Kunder med en Foundation licens vil også have Teams integration inkluderet i deres basispris dog med nogle begrænsninger.

 

Nye muligheder med udvidet integration til Power Automate & PowerApp

WorkPoint har lanceret en ny Power Automate Connector sammen med en udvidelse til WorkPoints Action Management-platform. Denne udvidelse giver kunderne mulighed for at skabe mere dynamiske og automatiserede arbejdsgange på tværs af deres WorkPoint løsning, da der er tilføjet flere “triggerpunkter” på tværs af hele systemet.

Disse “triggerpunkter” kan bruges til at starte automatiserede arbejdsgange, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for fejl. Superbrugere og systemadministratorer kan definere, hvornår arbejdsgange skal initieres, og også designe virksomhedsspecifikke arbejdsgange.

 

Digital Signatur

Tidligere har WorkPoint tilbudt kunder muligheden for at integrere deres WorkPoint løsning med tredjepartsprodukt Penneo for at underskrive dokumenter digitalt. Der findes dog  flere værktøjer til digital signatur på markedet, og hver kunde kunde stiller forskellige krav til disse værktøjer.

For at understøtte dette har WorkPoint udviklet en ny mulighed for digital signatur, der fungerer tæt sammen med den nye WorkPoint app til Microsoft Power Automate. Dette resulterer i en fleksibel og brugervenlig løsning, der giver kunderne mulighed for at vælge en digital signatur udbyder, der matcher deres organisatoriske behov og præferencer.

Tredjepartsudbydere af digital signatur kan nu integreres igennem Power Automate-appen, og integrationen kan konfigureres, så den ikke kun matcher tredjepartsudbyderens muligheder, men også kundernes specifikke forretningsbehov. WorkPoint tilbyder kunder forudkonfigureret integration til Adobe Sign, DocuSign, Visma og Penneo, så kunderne hurtigt kan komme i gang.

Digital signatur tilbydes som en valgfri funktion til WorkPoint 365 Business- og Enterprise-kunder. For WorkPoint-kunder på stedet tilbydes Digital Signatur som en limited option med integration til Penneo.

 

WorkPoint Foundation og Discover

I år har WorkPoint introduceret en helt ny licensplan – Foundation-licensen – som er rettet mod nye kunder, der ønsker at gå over til en WorkPoint løsning, men muligvis endnu ikke er klar til en komplet WorkPoint 365 løsning.

Foundation-licensen tilbyder WorkPoint’s helt basale funktioner med hensyn til datastruktur og styring sammen med den nye Discover-funktion, der er et helt nyt værktøj for kunder til at sikre kontinuerlig styring og styring af deres WorkPoint løsninger.

Funktionen Discover hjælper med at identificere SharePoint sider uden for WorkPoint, der skal registreres i WorkPoint, uden at kunder er nødt til at udføre ressource-krævende datamigrering.

Kombinér Foundation-licensen med en WorkPoint Express-licens for at give brugerne den fulde oplevelse af at arbejde struktureret og med let adgang og oversigt over deres SharePoint sider direkte i Outlook.

Funktionaliteterne i Discover funktionen er rettet mod it-ledere hos både eksisterende og nye WorkPoint kunder. Det er designet til at identificere alle site collections på en SharePoint tenant og liste ejeren af ​denne site collection, hvornår og af hvem det blev oprettet af og sidst ændre aft. Dette giver IT-ledelse muligheden for ikke kun at identificere, hvor mange site collections der oprettes på organisationens tenant, men hvilke site collections som muligvis ikke længere er relevante, og hvem de kan kontakte for at følge op på dette.

Discover funktionen er et nøgleelement i den nyligt introducerede WorkPoint Foundation licens og er inkluderet i licensens basispris. For WorkPoint 365 Business- og Enterprise kunder er Discover tilgængelig som en valgfri funktion.

 

Nye funktioner til konvertering af dokumentformat

WorkPoint 365 3.6.1 tilbyder et par nye muligheder for at konvertere et eller flere dokumenter til PDF- eller ZIP-filer.

Et enkelt dokument kan konverteres til PDF direkte i dokumentbiblioteket. En yderligere mulighed til dette er muligheden for at konvertere til flere PDF-formater som PDF/a udover det almindelige PDF-format. Kunder kan specificere, hvilke formater der skal stilles til rådighed for deres brugere. Flere filer kan også kompileres til en enkelt PDF eller konverteres til en ZIP-fil.

Disse funktioner er inkluderet i basisprisen for WorkPoint 365 Business- og Enterprise licenser.

 

WorkPoint Release Webinar

WorkPoint afholder et webinar d. 18 December 2019, 13:00-14:00, som kigger tilbage på de vigtigste features, der er blevet udgivet i i løbet af 2019. Derudover tager webinaret også et kig på features i den seneste release:

  • Hvordan WorkPoint integreres med Microsoft Teams
  • Hvordan Power Automate og PowerApp er med til at skabe en dynamisk oplevelse
  • Nye funktioner til bedre dokumenthåndtering
  • Nye og forbedrede udvidelser til Action Management

Tilmeld dig til webinaret via dette link: Webinar Sign Up

Har du spørgsmål til WorkPoint 365 Version 3.6.1 eller har du spørgsmål til det kommende webinar? – Kontakt venligst, Commercial Product Manager, Simone La Fontaine på slf@workpoint.dk