System Performancer i højsædet med seneste WorkPoint 365 release 

 

WorkPoint A/S har releaset version 3.5 af WorkPoint 365. Den nye version indeholder nye funktioner indenfor bl.a. databehandling med udvidelser for dataaggregering og datanedarvning. Overskriften for releasen handler mere om den proaktive indsats for bugfixing, der sikrer en optimereret og brugervenlig platform.

 

Effektiv bugfixing er vigtigt for at vedligeholde høj standard

Med den seneste version af WorkPoint 365 introduceres både nye features samt udvidelser til eksisterende funktioner. Der introduceres således et nyt view i stadiemodellen ”Stage History View”, ligesom der lanceres en række udvidelser af WorkPoints Search Webpart, som blev introduceret tidligere på året. WorkPoint 365 version 3.5 indeholder ligeledes flere udvidelser til dataaggrering og datanedarvning, hvor systemadministratorer vil opleve en større række af muligheder i forhold til metadata og mulighed for mere avanceret aggregering af data i kolonner.

Udover disse nye funktioner, så har WorkPoint også arbejdet effektivt på at løse eventuelle bugs i systemet. Normalt, vil det være en negativ tendens, at det har været nødvendigt med at arbejde med stor fokus på bugfixing, men ifølge WorkPoint’s Head of Development, Henrik Mathiassen er dette et resultat af lanceringen af større integrationer til mere avanceret features i de seneste releases.

I de seneste 3 releases, har WorkPoint introduceret mange nye avanceret features for Microsoft Teams integration, Microsoft Flow integration og sikkerhedsopsætning. Samtidig, har WorkPoint haft stor fokus på at vedligeholde produktets høje standard, så brugerne har en fejlfri og unik oplevelse af WorkPoint”.

 

Proaktiv bugfixing er en essentiel del af WorkPoints strategi

For WorkPoint er det alfa omega at levere et system, som garanterer en høj kvalitet i forhold til brugeroplevelse, sikkerhed og tilgængelighed. Derfor arbejder WorkPoint også intenst på sikre løbende optimering af system performance for vores eksisterende produkter. Et af tiltagene for at sikre dette, har været at etablere et nyt supportcenter som giver en langt mere struktureret overvågning af potentielle bugs- og systemfejl.

For Henrik Mathiassen har dette været en stor gevinst, og hjælper WorkPoint med at opdage eventuelle fejl i god tid.

Hvis vi kigger tilbage, så har vores indsats ofte været mere reaktiv. Vi har altid løst brugernes udfordringer, men først når udfordringen reelt opstod. I dag har fokus flyttet sig, så vi er langt mere proaktive i at finde fejl, før vores brugere reelt har mulighed for at støde på dem. Supportcenteret har øget vores overall performance og giver en langt mere up-to-date og systemoptimeret produkt for vores brugere”.

Han uddyber også dette med at understrege vigtigheden i effektiv behandling af bugs- og systemfejl, når WorkPoint arbejder med en lang række af kunder, som har høje krav i forhold til netop performance og sikkerhed.

Når man opererer med så forretningskritiske data og avancereret sikkerhedssystemer som vi gør, så er det nødvendigt med et ultrastærk setup for support, udvikling og kvalitetssikring af vores produkt. Det er nødvendigt for at kunne servicere moderne arbejdspladser i dag og det er dybt integreret i WorkPoint strategi og daglige gang”.

Hvis du har yderligere spørgsmål til releasen af WorkPoint 365 version 3.5.0, bedes du kontakte kommerciel produktchef, Simone La Fontaine på slf@workpoint.dk