WORKPOINT 365 FORRETNINGSAPPS TIL SHAREPOINT ONLINE

WorkPoint 365 er et modulopbygget standardsystem i skyen, som sætter vidensdeling i system i forhold til projektstyring, sagsstyring og kontaktstyring. WorkPoint 365 strukturerer data via SharePoint Online og bygger bro til Microsoft Office 365 – for eksempel Outlook, Word, Excel og PowerPoint.

INTRODUKTION TIL WORKPOINT

- SE WORKPOINTS VIDEO

ALLE FORDELE VED SHAREPOINT I OFFICE 365

Forretningskritiske løsninger på SharePoint tager ofte en masse brugerdefineret udvikling for at få de fulde fordele. WorkPoint 365 er out-of-the-box-løsninger, hvilket gør det nemt og hurtigt at udnytte SharePoint i Office 365 fuldt ud. WorkPoint 365 er et modulbaseret standard system, der gør det hurtigt og nemt at konfigurere og scalere en løsning - uden udvikling eller kodning.

WorkPoint Sikrer:

  • Høj grad af governance
  • Vidensdeling sker effektivt på tværs af organisationen
  • Stadiestyring og kvalitetssikring
  • Effektiv styring af processer
  • Samlet overblik af relationer, korrespondance, projekter og sager.

SYSTEMATISER VIDEN PÅ TVÆRS AF ORGANISATIONEN

WorkPoint er vertikale forretningsløsninger, der understøtter avanceret videndeling i hvert enkelt tilfælde og projektledelse blandt andre. Dette gør organisationen langt mindre sårbar, fordi alle data nemt og hurtigt kan findes. Det kodificerer arbejdsgange, sikrer optimerede arbejdsgange og øger rentabiliteten.

WorkPoint gør det muligt at koordinere og styre alle forretningskritiske oplysninger fra et enkelt sted og gør det tilgængeligt i hele organisationen, så der ikke går tabt data. Emails og dokumenter er koblet til den enkelte sag eller projekt.

Som et resultat gør WorkPoint det muligt at styre komplekse sager eller store projekter, således at selve projektet og styringen af det samme bliver orkestreret fra det samme system.

MODULÆR FORRETNINGSLØSNING PÅ OFFICE 365

WorkPoint 365-løsningen hjælper dig med at systemisere videndeling og processer, når det gælder din måde at arbejde med projektledelse, case management og kontakter og relations management

WorkPoint 365 gør det muligt at bruge moduler til at opbygge forretningskritiske løsninger som projektledelse, case management eller kontakter og relatstyring kombineret med effektiv dokument- og emailadministration. WorkPoint 365 er en vidensportal for organisationen med indbygget styring.

WorkPoint 365 strukturerer alle data hierarkisk og tilknytter kontakter, virksomheder, sager og projekter med de underliggende dokumenter, e-mails, noter og opgaver.

WORKPOINT 365 ADD-ONS OG APPS

Armer organisationen endnu bedre, når det kommer til at håndtere e-mails og vedhæftede filer med disse WorkPoint-tilføjelser og apps:

WorkPoint Express
– Med Express-plugin kan du strukturere alle e-mails og dokumenter i SharePoint fra Microsoft Outlook. Som et resultat bliver Microsoft Outlook det primære værktøj og intuitive front-end.

E-mail-manager 365
– En intelligent løsning til e-mail-journaling med automatisk journaling af e-mails på Microsoft Azure Cloud Storage. Email Manager sikrer, at forretningskritiske e-mails i Outlook ikke går tabt. Intelligent email journaling kan bruges til at kræve overensstemmelse i en tvist.

Vertikale forretningsløsninger
– Et udvalg af foruddefinerede vertikale forretningsløsninger som dokumentstyring, projektledelse, case management, HR management, QA management og meget mere.

WorkPoint 365 strukturerer alle data via SharePoint Online og bygger bro til Office 365 – f.eks. Outlook, Word, Excel og PowerPoint. Dermed får I en helstøbt og fremtidssikret cloud-løsning på Microsoft-platformen.