Penneo den nye digitale signatur er er nu støttet af WorkPoint, hvilket gør det lettere og hurtigere for kunder, partnere og kunder at levere underskrevne og godkendte kontrakter eller dokumenter. Ved at integrere Penneos digitale signaturværktøj kan du begynde at underskrive dokumenter direkte fra WorkPoint Express – Læs artiklen for at lære mere om digital signatur i WorkPoint.


Penneo integrationen af ​​en professionel signaturproces


De fleste organisationer har oplevet komplicerede og lange procedurer, når man samler signaturer fra alle involverede parter. Ved afslutningen af ​​forhandlingerne kan håndteringen af ​​underskrifter ofte være en vigtig og afgørende faktor, som endda kan påvirke udfaldet og muligvis være forskellen mellem et vundet eller tabt salg. Det værste tilfælde er, at potentielle kunder, kunder eller partnere beslutter at investere i produkter eller tjenester andre steder, simpelthen på grund af en langsom og uprofessionel proces vedrørende underskrifter.

For nylig har WorkPoint integreret Penneo som en del af WorkPoint Express. Penneo er et digitalt signaturværktøj, der giver brugerne mulighed for at tilføje deres signaturer til online-dokumenter eller kontrakter. Ved at integrere Penneo i WorkPoint Express vil brugerne have en mere komplet oplevelse, når de arbejder med opgaven med at underskrive dokumenter eller kontrakter.

Et optimeret flow for WorkPoints løsninger


Den digitale signatur integration giver vores brugere en meget hurtigere, lettere og sikrere metode til at sende signaturer. Ved at erstatte det gamle papirskrevne signaturformat med et optimeret og digitalt flow, kan du begynde at spare ressourcer i både tid og penge.

Denne funktion kan integreres for at understøtte WorkPoints løsninger. Uanset om du bruger WorkPoint til projekt- eller sagsbehandling i hele organisationen, eller hvis du bruger WorkPoint til strengt at styre opgaver i din juridiske eller HR-afdeling, kan funktionen hjælpe dig med at standardisere og automatisere komplicerede arbejdsgange.

Dette hjælper dig også med at etablere et overblik over den enkelte kontrakt – eller dokumentstatus. Med Penneo i WorkPoint kan du altid se hvilke dokumenter eller kontrakter, der venter på at blive underskrevet eller som er blevet underskrevet. I kombination med den unikke WorkPoint-arkitektur kan organisationer let oprette og vedligeholde et velorganiseret flow til indsamling af signaturer.

Sådan bruger du digital signatur i WorkPoint


For at sikre, at WorkPoint-brugere kan begynde at bruge denne funktion som en del af deres platform, har vi oprettet en hurtig, hurtig videohåndbog til Penneos digitale signaturværktøj i WorkPoint.

Videoen præsenterer, hvordan du blot kan sende dokumenter eller kontrakter til underskrift ved at højreklikke på filen i WorkPoint Express. Dette giver dig mulighed for at sende dit dokument til et Penneo-skrivebordsprogram, hvor du kan tildele flere dokumenter og underskrivere til den enkelte sagsfil.

Videoen viser også, hvordan WorkPoint automatisk opdaterer dokumenternes status og gemmer dokumenter efter at være blevet underskrevet og godkendt i Penneo.

Se videoen til WorkPoint integration med Penneo digital signatur:

https://www.youtube.com/watch?v=3VifMa4_lyQ

Se systemkravene og hvordan du opsætter Penneo-integrationen i WorkPoint:
https://support.workpoint.dk/hc/en-us/articles/360000591947-Digital-signature-integration

Hvis du vil lære mere om Penneo-integrationen i WorkPoint, bedes du kontakte WorkPoint-teamet på salg@workpoint.dk

<iframe width=”1140″ height=”666″ src=”https://www.youtube.com/embed/3VifMa4_lyQ” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen></iframe>